Antwoord op je vraag

Meest gestelde vragen

Heeft Happiest Baby Store een echte winkel waar ik langs kan komen?

Jazeker, onze fysieke winkel kun je vinden aan de Zeeweg 65 A in Sint Maartensvlotbrug.

Hoe weet ik of de kleding gaat passen?

Wij vermelden in de beschrijving zo nauwkeurig mogelijk hoe de kleding qua maat valt. Wanneer er niets bij staat, valt het artikel normaal. Heb je toch vragen of behoefte aan advies? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen je vraag binnen twee werkdagen te antwoorden.

Hoe vind ik snel een specifiek product?

Wanneer je op zoek bent naar een specifiek product, typ je de zoekterm in naast het icoon ‘vergrootglas’, rechts boven in het scherm. Na een klik op het ‘vergrootglas’ worden alle producten met jouw zoekterm in de naam of omschrijving weergegeven.

Een artikel is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?

Helaas kunnen wij geen artikelen reserveren. Je kunt je e-mail achterlaten bij het desbetreffende artikel, dan ontvang je een mailtje wanneer het product weer op voorraad is.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je altijd een definitieve bevestiging per e-mail. Op deze bevestiging staat het totaalbedrag van de bestelling, inclusief de verzendkosten en andere betalingsgegevens. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Heb je vragen?

Neem contact op!